Fotobok



Just nu erbjuder Fuji en fotobok till alla som skriver om den på sin blogg eller hemsida. Jag har sett några olika fotoböcker tidigare och de var verkligen jättefina! Jag älskar ju att fotografera blommor så kanske kan vara en idé eller en bok från någon resa som är gjord i sommar eller kanske en kakbok med bilder och recept. Det hade vart kul att kunna ge den i present till någon, för fotoböcker är ju trevliga presenter, jag skulle bli jätteglad om någon hade gjort en fotobok till mig! Vad tycker ni att jag ska göra för fotobok?


Intresserad av erbjudandet? Klicka här.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

En kakbok med egna bilder och recept vore ju helt klart något! Nu får man bara hoppas att dom håller vad dom lovat :)

2009-08-03 @ 21:26:54
URL: http://kajsaji.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Luleå
Detaljerad prognos