Grön och vit



Dagens fredagsfärger är grön och vit. Fler bidrag hittar ni HÄR.

Kommentarer
Postat av: Pialotta

De där sticker snart upp sina knoppar.. härligt:-) En fin helg till dig.

Postat av: Lisa

Känns igen ;-) Min älsklingsblomma, fin och doftar underbart. Allra finasre namnet med, Stjärnbalsam och dessutom har du fotat jättefint...

Postat av: foto CHIP Birgitta

Oj vad är detta för blomma? Tycker jag känner igen den fast då som rosa. Fin bild och rätta färgerna :)

Postat av: Jah Hollis

Fina blommor som påminner om att det kommer andra tider snart igen.

2010-01-29 @ 17:47:51
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: Cecilia Artista

Vackert!



Jag har också en vit blomma idag, fastän den är ensam.

2010-01-29 @ 18:40:56
URL: http://ceciliaartista.blogspot.com
Postat av: M-L

Du har inte med min Svensby SK jacka. Den är ju så vackert grön och vit.

2010-01-29 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Luleå
Detaljerad prognos